abidin-zeynep Selam hanımlar benigibi 19 haftalık anneler iki defa ulturaşala giren varmı almanyada artık az bakacaklarmış lütfen bilgisi olan bana bakabilirmi şimdiden teşekür ederim
Kubra64 Evet ne yazık ki 2021 itibaren kadın doktoru belirli bir sayıda ultrason yapıyor ve resimi kendi isterse Bebek çok uğraştırmazsa çıkartıyor ona kalmiş. Ama ücretli yapıyorlar diye biliyorum