KubraAydin Guneyinannesi1 ben 3 günüm kala öğrenmiştim :) inşallah rabbim hayırlısıyla nasip eder herkese :)
Guneyinannesi1 ogluileannesi yaptım ama yumurtlama günümü degerlendirmedm 😆 şaka gibi gerçekten ama yumurtlama günümden bir gün önce yumurtlamadan sonraki 2 günü de degerlendirdim nasipse olur artık oyuzden pekde umudum yok ama 🤔
Guneyinannesi1 KubraAydin amin inşallah yumurtlama gününü gördüm ama degerlendiremedim ama gün aşırı yaptim artik Nasip 😆😘