Orucu12 Arkadaslar ne zaman alıp kullanmaya basladınız doguma yakın kullanmaya baslanmalımı yoksa dogumdan sonramı kullanmalı bilgisi olan paylasabilirse sevinirim . Baziları oncesinde basla daha rahat edersin diyor .
Aslihan Orucu12 Canım ben doğumdan 1 hafta önce başladım. Doğum yapalı 10 gün oluyor ve hic yara olmadı göğüslerim
ZeynepKara Orucu12 31+4 haftalık hamileyim bu zamana kadar hep kakao yağı kayısı yağı falan sürdüm çünkü çok kurular ve çatlıyolar şimdide ara ara lansinoh krem sürüyorum 35ten sonra düzenli sürücem göğüs uçlarını uyarmak doğum sebebiymiş çünkü
Orucu12 Aslihan tesekkur ederim ben 35+3 olduk baslayayım o zaman simdiden . Sağlıkla büyüsün bebisiniz inşaallah
Zeze03 Ben 35 inci haftamdan beri kullanıyorum su an 37 haftadayım 38 e gircem bakalım inşallah faydası olur
Orucu12 Zeykem evet cok ufak bir iki haftada biter ama sonradan aci yapcaksa kullancaz yapcak bise yok