Merhaba tatlı anneler 32 haftalık hamileyim 1 ay önce doktora gittiğimde bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi ağır kaldırma ilişkiye girme dedi bende dediklerinin yaptım dün gittim doktora yine aynı bebeğin eşi aşağıda dedi 2 hafta Sonra gel dedi eğer yine aynıysa seni Mersin şehir Hastanesi’ne giNderecem dedi ordaki doktorlar kara versin dedi bende çok korkuyorum sezeryan olmaktan