Kayasbht Bu gün 50 gr şeker yüklemesi yaptılar 180 çıktı sınır 140 . Perşembe günü tekrar yapılacak bu sefer 100 gr şeker yüklemesi olacak benim durumumda anneler var mı varsa nasıl bir yol izlediler bu durumda ?
ggizem0110 Kayasbht Bende geçen hafta yaptırdım 50 gr ictim 173 cıkmisti 3 gün önce dahiliye doktoruna gittim diyetisyene yönlendirdi simdi diyet yapiyorum canım 1 hafta sonra kontrolum var hergün şekerimi ölçüyorum buarada sana neden 100 gr daha yukleme yapilacak anlamadım
Sehertsn Kayasbht canim benimdr 75 ml de 2. Saat tokluk sekerim yüksek çıktı. Dahiliyeye ordan da diyetisyene yönlendirdiler.
NAZ2333 Kayasbht canm benmde yuksek cikti bu gun tekrar gittim endokrine gonderdi o da sansima ogleden sonra kapaliymis yuksek ihtimal diyet vercek ama ben pazartesinden beri dikkat ediyorm sekerden tuzdan beyaz ekmekden pirinc pilavi makarnadan uzak duruyorm pazartesi gel dedi bakalm hayirlisi
NAZ2333 Kayasbht doktor seker takip cihazi verebilirler dedi kendim takip etmek icin bi de sekerin bebege zarari var mi yok mu ona bakacaklarmis bebek hareketlerini sordu masallah cok hareketli dedim
Kayasbht ggizem0110 bilmiyorum ki aslında kesin gibi bir şey sınırda çıkmadı sonuçta sınırın baya üzerinde
Kayasbht ggizem0110 internetten biraz araştırdım da 180 ve 180 altı olursa tekrar 100 gr şeker yüklemesi yapılıyor Muş bazı kişilerde şeker çıkmayabiliyor Muş ikinci yükleme de
Bsmlh Kayasbht ben makıne aldım diyetisyen yardımı alıyorum her hafta listem degısıyor ve tarıfler verıyor oncesi sıkı diyet yaptım düşünce gevşedik ama kaçamak yok😔 inan hemen düştü bide verdiği tarifler bebege aldırıyor kiloyı
Kayasbht Bsmlh şeker de çocuğu şişirip kilo aldırıyor Muş bunu duyunca çok üzüldüm gerçi ne kadar doğru bilmiyorum ama
ggizem0110 Bsmlh bende diyete uyuyorum ama bi yandan korkuyorm bebek zayiflarmi hadi kilo almazsa diye cok korkuyorum cunku belli bi miktar yiyoruz acikiyrum ama napim su icerek idare ediyorum
Scarlettinannesi Kayasbht bugün yaptırdım ben de 50gr 162 çıktı doktorum hemen diyetisyene yönlendirdi ve şeker ölçüm cihazı aldırdı bir hafta evde ölçüm yaparak takip edeceğim diyetisyen de diyete uyarsam kısa sürede düşeceğini söyledi 🤷🏼♀️
Bsmlh Kayasbht yok canım tamterside oluyor bana yaptı direnç ve su azlığı binde bir olurmus ya bana denk geldi 😔 allahım büyüktür şeker iyi ama bebek sıkıntıda benım
Bsmlh ggizem0110 tabıkı ilk etap 3 kilo verdim oturup ağladım bide ben bebek beslenmıyo kilo verdim diye hemen diyetisyene gittim yok dedı o ilk ödem vücudun atığını attın ikna olmadım dr gittim bebek almıs sonra sabıtlenip kaldı korkma