Merhabalar, şu anda 4+2 hamile görünüyorum, bugün regl günümdü hcg ölçtürdüğümde 600 çıktı. Diğer deneyimleyen hanımlar, acaba sizin ne kadar çıkmıştı? Biraz endişelendim açıkçası, internette beklenen adet gününde 100 civarı çıkar yazıyor da, bilemedim ben de :/ teşekkürler şimdiden…