duru_efe Merhaba arkadaşlar kardeşimin beta hcg sonucu 3.4 çıktı gebelik var mı sizce bu şekilde sonuç alıp gebe olan var mı ?
morbahce duru_efe valla 10 üzeri gebeliktir ama. Burada o kadar çok denk geldim ki en düşükden yükselen değerlere en iyisi 2 katı olmasını anlamak için 2 gün sonra aynı yerden test vermesidir, ama şu an yok görünüyor çok düşük