Ben yarın 37+0 oluyorum 3 gün var aramızda ama normal düşündüğüm için daha var doğuma 🤣 benim bebiş 34+ 2 de 2470 ti şuan bi 3 olmuştur tahminimce yarın kontrol var benim de kızım olacak 🥰 ilk bebeğim çok heycanlıyım ya sırf erken gelsin diye sezeryan mı olsaydı😜