zeyzeyyyy Kızlar 33+3 günlük gebeyim ikinci gebeliğim bir göğüsümden süt geliyor diğerinden kan geliyor normal mi bu ya ? Bilgisi olan varmı acaba🥺
Mlk8 zeyzeyyyy benim oldu ilk gebeligimde kan iltihap karışımı biseydi ve doğumdan sonra da devam etti sürekli sagip attım sutu.iki gogsum birden oldu hemde
mrvears zeyzeyyyy bendede oldu bi kaç damla şeklinde geldi bir kaç kez doktor bana normal sıkma demişti süt damarları çatladıkça gelebilir miş