Mls_mls02 Kızlarrrr çok şükür cinsiyetimiz belli oldu Kızımız oluyor. 19 haftalığız çok şükür 🙏🏻 sizin cinsiyetler ne kızlar kaçıncı haftada öğrendiniz?🤲🏻🤰🏼🥰♥️
Miyase46 Mls_mls02 hayırlı olsun canım Rabbim kucağına almayı nasip etsin sağ salim bizde net değil durumlar 17 haftalık Ken gittik %80 erkek miş 😂🤗🥰
BegumIscanTunc Mls_mls02 18 haftalıkken cinsiyetimizi öğrendik şuan 19+2 haftalığım bir kızımız olacak hayırlısıyla inşallah 🥰🤲