Geçen hafta ctsi günü mide bulantım geçti bi anda cuma akşamında o kadar korktum ki direk ctsi sabah yasağa rağmen hastaneye gittim. Doktorum kalp atımına baktı falan her şey normal dedi 8+2 günlüğüm ve bende hocam kalp durunca kanama falan olmuyormuş dedim doktorum olur kanama dedi korkutma kendini dedi ve bel ve kasık ağrısı çok fazla olur kanaman olmazsa dedi sonra eve geldim tekrar bulantım başladı ve hala devam ediyor. Burda öyle postlar okuyup psikolojimizi bozuyoruz ki anlatamam bence bulantımda o gün psikolojikmen geçmişti allah hepimize sağlıkla bebişlerimizi doğurmayı nasip etsin 🙏🏻 Bulantılarının olması çok çok normal