Mls_mls02 Periyo canım ayrıntılı muayene dediğin ne ayrıntılı ultrasonmu biz önümüzdeki hafta olacağız inşallah 19 haftalık olduk 🤲🏻♥️🙏🏻
Mervensn1 Periyo evet ben yaptırdım kafatasından ayak parmaklarına kadar detaylı bakıyorlar bi sorun görürse yapılması gerekeni söylüyor doktor
Zey00 Periyo ben yarın olucam. Çok önemli bi muayene kesinlikle yapılması lazım. Bebekte sorun varsa doğumdan sonra müdahele ediliyor hemen
22Ege00 Ben 21 haftalık ım doktorum yapalım dedi yok dedim kızım olucak ama ilk oğlumda yapmıştım yanlız şuan pandemiden dolayı çok pahalı ben istemedim😊
badeilemerve babyandmommy bana doktorum 21 ile 24 hafta arasında yaptırabilirsiniz iyi olur demişti geç değil bence sizinki de gayet uygun zaman. Umarım sağlıklı haberler alır musmutlu çıkarsınız
babyandmommy badeilemerve 23e kadar diye biliyordum ben o yüzden sordum ☺️ Sağol canım, sende inşallalh 😍🙏🏻