Merhabalar 39+6 haftalık hamileyim. İlk defa dün geceden beri adet olacakmış gibi karın ağrım var fakat sırt ağrısı değil yalnızca karın ağrısı ve dünden beri ara ara geçse de tamamiyle geçmedi devam ediyor. Sabah nst ye bağlandım çok çıkmadı sancı yeterli değil doğum için dendi eve geldim bekliyorum. Aynı durumu yaşayan var mı süreç nasıl ilerler acaba ?