Herkese merhaba hamileliğimin başından beri bu uygulamayı kullaniyorum. Merak ettiğim korktuğum herşeyi burda yorumları okuyarak öğrendim. Herşeye en baştan başlayalım hamile olduğumu 4 haftalıkken öğrendim.6. haftada bir kanama 8. Haftada bir kanama ve 12. Haftada bir kanama ile hastanede yattım. Çok üzüldüm bildiğiniz 37 haftam acaba ona bişey olacak mi korkusuyla geçti. Bol bol dua ve dinlenme ile bu durumun üstesinden geldik. Dün kontrolüm vardı fakat 1 gün öncesinde tansiyonum cok yükselmişti butun gece tansiyonumu ölçtüm ve tansiyon ilaci vermişti doktor onu içtim. Sabah kontrole geldim çatı muayenem vardı çatı muayenesinde çatımin dar olduğunu ve normal doğum yapamayacağımı söyledi bu sirada yeniden tansiyonumu ölçunce 15/10 çıktı ve gebelik zehirlenmesi ihtimaline karşı beni birakamayacagini gün içerisinde sezeryana alacağını söyledi . Eşimde bende bir şok geçirdik ve eşim hemen eşyaları ve annemi almaya gitti. Sabah kahvalti yaptığım için 8 saat beklettiler ve dun 16:00 da doğuma aldilar. Spinal sezeryan dendi fakat ben basta hafif uyustum kesmeyi hissettim fakat acı hissetmedim yalnız o çekiştirmeye gelince bütün acıyı hissettim ve ağlayarak hissettigimi söyledim sonrasını hatırlamıyorum beni komple bayilttilar. Şuan hala çok ağrım var fakat herkesta aynısı olucak diye birşey yok benimki zor oldu ama çok şükür şuan bebeğim yanımda yatıyor. Kanamasi olup düşük riski olan arkadaşlarım ümidinizi kaybetmeyin Rabbim sağ salim kucaginiza almaniza nasip etsin insallah. Biraz karışık ve uzun yazmis olabilirim hakkinizi helal edin