Hamileyim-mutluyum Elifkylc Evet canım yumurtlama bu bugünde dahil 3 gün değerlendirmesi lazım diye biliyorum yarın tekrar yap bak çatlama olursa silikleşiyor
Birsen2906 Elifkylc mutlaka değerlendir kuzum siliklesene kadarda test yap siliklesince daha gerek yok günleri mutlaka degerllendirmelisin
Hamileyim-mutluyum Elifkylc Olmaz canım zaten sperm rahim de 3 gün canlı kalabiliyormuş hatta iyi olmuş değerlendirmeniz bugünüde değerlendirin inşallah bebiş tutunur🐣
EsrSvm Elifkylc Olmaz canım.Zaten şuan pik olması çatlamanın 24-36 saat sonra olacağını gösteriyor.Yani bugün olmasa bile yarın olması da mutlaka fayda sağlayacaktır.
Elifkylc Gupssse pik günü değerlendirin diyorlar ya ondan dedim belki sperm kalitesi falan düşerse diye 🙄
Gupssse Elifkylc yani benim doktorum 1 gun ara ile düzenli ilişki önermişti evet o konuda haklsin ama zaten 2ila 3 gun arasında spermler canlı kalabiliyor stres yapma;)