kizlar ben kucuk bi ilcede yasiyorum ve hastanemiz cok kotu doktor ilk dogumu burda yapmiyorum dedi.Bende buyuk ihtimalle dogumumu ankarada yapacagim ama nasil olcak hangi hastanede olcak bilmiyorum.dogum icin randovu mu almam gerek yoksa sancim olunca direk hastaneye mi gitmem gerek kafam cok karisik etrafimdakiler sancilari baslayican dogum hastanelerine gitti hep bende sehir hastanesini düşünüyorum burda yorumlarini iyi gordum ama randovumu almam gerek yoksa sancim baslayinca direk oraya mi gitmeliyim umarim anlatabilmisimdir