Esrelf Kızlar bebek aşağı inmiş. 22 mm ölçüldü en son. Sızlama şeklinde ağrı var sizlerdede oluyor mu?? Bazen uyuyamıyorum sızlamadan.
Mrvbdk 22 mm derken . Benmde cok aşağıda hssedyrm ama doktor birşey demedi ve benmde sızlama var şimdi az yazınca korktm acıkcası
Esrelf Mrvbdk canım rahim ağzı yetmezliğinden bahsediyorum ben. Senin sağlıklı bir gebeliğin varsa korkma. Bebek kanala indikçe baskı artacak. Bende dikiş var yırtılma ihtimali var.