tazeanneew https://www.cintakvimi.org/otomatik-bebek-cinsiyeti-hesaplama.php bu sayfada kimi hesaplasak doğru çıkıyo hadi bi deneyin otomatik kendi hesaplıyo adet başlangıç tarihini direkt girin 💕 (+14 gün falanyapmanıza gerek yok o herşeyi hesaplıyo zaten)
umyahsn1010 tazeanneew bende erkek diyor ama kızım olucak nasipse. Doktor da ilk erkek demişti 18haftada netleşmişti kız olduğu 😅
tazeanneew BTSG04 bana söyle bende bakcam gözümle görcem ahahahha 😂😂 bende çevremde herkese bakıyorum deli gibi doğru çıkıyo
BTSG04 tazeanneew doğum tarihimle son adet tarihimi yanlış vericek değilim dimi ama 🤣 demekki yanılma olabiliyormuş 😃