Kızlar 39+4 hafta olduk ama herhangi bir sancı doğum belirtisi yok geçen hafta çatı muayenesinde rahim çok güzel yumuşamış dedi doktor Pazartesi kontrole çağırdı ve Pazartesi uygulamaya göre gün bitiyor zorunlu doğum haftası devlette 40 hafta mı ???? İlk doğumum olcak 🙈