kucukbebegim99 bende aynı durumdayım. fakat ben eşimin ailesi yüzünden böyleyim. canıma yetirdiler artık ve psikolojik travma yaşıyorum. sürekli ağlıyorum, kabus görüyorum, uyku falan yok zaten. sürekli dua ediyorum, inşirah okuyorum, namazlarımi ihmal etmiyorum. çok zor bir durum psikoloji Allah kimseye vermesin.