Ipek123 Kızlar selam 34+4 te bebegimin kilosu 2400 cıktı sizlerin ki kac kilo acaba ? Doktorum bu kilonun 5 gun gibi geride kaldıgını soyledi cok onemli degil ama dedi netten baktıgımda normal gorunuyor bu kilo dusuk mu acaba
Efebilal Ipek123 yok canım normal 35. Haftada 2400 dü 3 kilo doğar yani sağlıklı olsun yeter kiloya takılma ilk çocuğundur büyük ihtimal öle düşünülüyo benim ikinci okadar takılmıyorım
UurSevdaYlmaz Ipek123 32+3 günlük benim kızım iki gun once kontrole gittim kilosu 2 bucuga yakin dedi net bisey soylemedi ama iyi dedi sorun olsa doktor söyler bence
Elifcanbazz Benim cuma günü kontrolüm vardı 35+6 günlüktük 2800kilo su deri doktorum ve hayret iyi dediler bnce sizin de çok iyi
Sevda1906 Hediyenaze masallah yaa baya baya tombik olucak sizin heralde peki doktor ne diyor bu konuda erken dpgum olabilir mi kilosu iyi ya
Aydannnn Ipek123 benim de 34+6 da 2302 gram dedi geride dedi daha dikkatli beslen dedi yiyorum bakalım iki hafta sonra ne olacak😔🤔
mervedefne Ipek123 bence normaldir benim.son kontrolmde 31+4 te gitmistim 1850 dedi sizce benimki normal mi?
Ipek123 mervedefne benim 32 de 2 kiloydu sanıyorum kilolar kişiden kişiye degişiyor aslında ölcüler haftasıyla uyumluysa sorun yok diyor doktorum
mervedefne Ipek123 olabilir benim doktor normal dedi ama bence biraz zayifca bizim prenses neyse sağlıklı olsunlarda 🙏😊😘💕👼
Birerkekbebek Benim 31+2 de 1700 du doktorum normal demisti yorumlari okuyunca az mi diye tereddut ettim bian 2 gun sonra tekrar randevumuz var 33+6 da tekrar kilosunu ogrenmis olacagiz
yigitkalpannesi Ipek123 benim 33 haftalıkken 2.200 dü belki bi 100 200 grm düsüktür onuda bu ay alırsın canım ya