Herkesin kendine has hikayesi…
İğne hiç ağrımadı bende anlamadım bile nerdeyse. Yani kan aldırırken daha çok hissediyorum öyle deyim. Uyuşukluk geçip ilk yürüme için kaldırdıklarında zorlandım, çok kolaydı diyemeyeceğim. Ama abartılı değil, yürüdükçe açılıyorsunuz hiç merak etmeyin. Sonrasında birkaç kere daha eşimin desteği ile kalkıp yürüdüm. Sonra hep kendim kalkıp yürüdüm.
Eve gelince karın ağrım oldu, desteksiz kalkmakta zorlandım. Gece kolay kalkabilmek için iki büyük yastıkla neredeyse oturur pozisyonda uyudum bir hafta kadar. Bir hafta sonra bunların hepsi geçti.