Edaaguleer benim 2. Olacak 1 ay galan kaldı ama beni ne bekliyor bildiğimden çok rahatım, evet acı olacak ama normal Doğumda da acı var , ama atlatacaksınız hastahane doktorlar ilaçlar bunun için var basacaklar ağrı kesiciyi damardan bulutların üstündesiniz 😀hatta eşim refakatçim olacak anneler evde kalacak büyük çocuğa bakmak için. O kadar ki rahatım bakın , korkmayın biz kadınlar Dünyanın en güçlü varlıklarıyız 💪🏻