Zeyzey41 Merhaba arkadaşlar 37+2 haftalık hamıleyim bebegim 3160 gr ikinci doğumum olucak normal istiyorum ama kilosu sankı fazla gibi doğurabilirmiyim ki sizlerin nasıl kilolar doktorunuz neler söylüyor 🥴🥴
mercimeginanne Zeyzey41 neresi fazla kıııııız genelde 3,5 kilo doğar bebekler. 4 üzeriyse zorlanılır deniyor hatta kilolu diye genelde sezeryana alınıyorlar. Bebeğin normal kilosunda merak etme :)
BurcuLice Zeyzey41 çatın müsaitse 4 kiloya kadar normal doğurabilirsin diye düşünüyorum bence fazla değil kilosu şuan
Kbras Zeyzey41 Kılosu normal benımde 36+6 3228 di yarın tekrar gidicem zatem genelde 200 - 300 gram eksik cıkıhor ultrosona gore oyuzden telas yapmayın😊
Zeyzey41 mercimeginanne ilk cocugum 2700 doğmuştu cok zorlanmıştım sımdı bu böylw olunca göZüm korktu
Mavi-elif Benim 36 hafta 3380 çıktı kilosu doktor 38de çatı muayenesi yaparız dedi ona göre doğum şekline karar veririz dedi ama böyle giderse sezeryan görünüyor dedi.
mercimeginanne Zeyzey41 acaba çatınız mı dar ki doktorunuz durumunuzu biliyorsa ona göre bi doğum önericektir kesin
BurcuLice Zeyzey41 hayırlısı olsun bende dört gözle çatı muayenemi bekliyorum daha çok var ama olsun inş normal doğurabilirim bende ☺️☺️
ymc0355 Zeyzey41 ya sorma biz de dün gittik doktora 36+4tüm kilomuz 3280 gram çıktı beni de bi korku sardı ya doğuramazsam diye kilosundan dolayı Allah yardımcımız olsun ben de normal istiyorum çünkü