Huri54 canım söyleki ben 3 hafta önce erken dogum tehlikesi geçirdim 25. Haftada . Bebek karnın alt kısmında toplanıyor sertlesiyor ve en az kendini 5 dk kadar açmıyor asagı baskı yapıyor bu düzensiz sancı olunca bir sancı sekliydi bu nst de pek çıkmıyor . Doktorum bu kasılmayı eliyle hissetmis ve sancı diye adlandırmıstı . Sonra dogum sancılarım basladı belimden basladı karnımın yanlarından tam kasıklarıma kadar yayılan agrı hissettim o nst de 44-50-55 olarak çıktı . Ama tabi dogum baslaması için hepsinin bir düzeni olmalı . Benim düzensizdi . 20.-30 dk da bir oluyordu . Garanti olsun diye ciger geliştiriciler yapıldı , magnezyum verildi . 4 günlük yatısın ardından kızımı dogmaktan vazgeçirdik. Hiç bir seyi görmemezlikten gelmeyin . Ben kanamam olana kadar anlamadım 🙏🏻