Merhaba anneler ben 6+5 günlük geleyim bebeğimin kalp atışını dinlemeye gittik kalbi çok şükür atıyor ama çok yavaş dedi doktorum takip edicez hızlanacak mı yavaşlayacakmı diye dedi çok korktum destek olurmusunuz moralim 3 gündür çok bozuk korkuyorum aranızda yaşayan var mı acaba…