Nevriyebak ya ben ikili teste gittim bu arada Avrupa Yakası’nda oturuyorum 🤭 ama çok duydum hastanenin adını. İnanır mısınız devlet hastanesi desem değil özel hastane sanki dışarda beklerken muayene için ebelerle guvenlikle sohbet muhabbet çok iyiydi ya 🤣 herkes kafa dengi valla bu gidişle doğumu da orda yapicam