babyandmommy Kızlar bana 10 nisana randevu verdiler, normalde 18 haftalık fakat ultrasonda 4 gün önden gidiyor. Yani o tarihte 23+4 oluyor. Geç mi kalmış oluyorum? Hangi tarihler arası yapılıyor ?