Azrece123 Kızlar merhaba 1 hafta sonra dogumum var ınsallah ilk bebegım de bu çayın cok faydasını gordum süt arttırıyor ama ozaman dogum yaptıgım gun basladım kullanmaya acaba bunu sımdı dogum dan 1 hafta once sinde baslasam bir sorun varmı humana stıll tea
Livanur_65 Azrece123 yok fazla kullanmayın 2 öğün yeter zararı yok sütünüz varsa bol su iç sürekli emzirin helva bulgur soğan bol açık çayda iyi gelir
Melek- Azrece123 zararı belki olabilir çünkü malum süt durumu Doğumla ilgili. Belki göğüsler uyaran verir süt var Doğum başlasın diye, ne bileyim biraz pimpirikliyim sanırım ben kullanmazdım:)