MGG Merhaba 9 haftalık hamişim. Canım hiçbirşey yemek istemiyor, mutfağa kalkıp buzdolabına bakıp hiçbirşey almadan geri kapatanlardanım. Bebişe bir zararı olur mu ve bu şekilde olay yaşayan var mı? İlk hamilelik olunca bebişe zararı olur mu diye düşünenlerdenim ☺️
Ensuu MGG dün bende böyle bi konu açmıştım kızlar allah razı olsun içimi rahatladılar bende 8+2 günlük hamileyim hiç bisey yiyemiyorum bebek bizim yedigimizle beslenmiyomis yani korkma canim ama iki lokma ye ki kendini kötü hisetme
svmeybgl MGG Ensuu bende de durum aynısı bende 8+2 yim hiç bir şey yemek içimden gelmiyor 😢 vicdan yapıyordum
ymr MGG benimde öleydi doktor vitamin folic asit vermiştir kesin bide ilk dört ay annenin vücudundaki herşey bebeklere yetermiş yemesen bile
Ensuu svmeybgl Yok canım içini rahat tut bebeğin iyi sende kendine iyi bak bebegini düşün ama kafana takma sen üzülürsen oda uzulur
Rumessa Sonradan bir açılıyor o iştah😂 Zorla yedirirdi eşim hep. Gerçi bulantım çok olduğu içindi. Şimdi doymuyorum ama 😂
sydv Rumessa ya 5 aylık olduk hala iştahsızlık var ne zaman açılıyor bu tamam kilo almıyoruz ama yediğimizden de zevk alamıyoruz 😀🤦♀️
MGG ymr evet folik asit kullanıyorum vitamine şimdilik ihtiyaç duymadı kan tahlillerimdeki değerler normal çıktığı için ☺️
ebrarecem İlk 3 ayda 5 kilo verdim o kadar korktum ki bişey olcak diye şükür hiçbir şey olmamış ilk 6 ay anne depolarından beslenıyorlar 😁😇
Ensuu MGG yardımcı olduysam ne mutlu bana seni çok iyi anlıyorum ayniz senle tanımasamda hamilesin hemde iyi bi insan olmasan neden derdini bize anlatasın öyle degilmi kendini yükseklerde gören biri olsan konuşmasan bile insan anlar ben öyle düşünüyorum