Prensannesi111 5 haftalık gebeyim rahmimde ayağa kalkıp yürüdüğümde sancı var çok korkuyorum normal mi ?
Mervesavas Prensannesi111 normal canim hic korkma 10 haftalik oldum arada yine oluyor rahim buyudugu icinmis. Kanama yoksa endiselenecek bir durumda yok canim
ysmn_kck17 Prensannesi111 Normal 21+3 üm o sancı hala var . Zonglama ve ya batma gibide değişebilir . Vücut kendini hazırlıyor hamileliğe kanaman olmadiktan sonra hissettigin karın ağrısı kasik ağrısı olucak şeyler. Hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah 🤲