Veralynn Arkadaslar selam 🌸 Kafama takıldı sormak istedim. Devlet hastanelerinde belli bir ücret karsiliği özel oda tutuluyordu. Bu pandemi sürecinde hala devam ediyor mu bir ara kaldirilmis diye duymustum. Son durum nedir bilgisi olan ?
sosi5 Veralynn hatay mku hastanesinde kontrolüm devam ediyor ve en son kanama ile yattım özel oda 1 tane idi ve doluydu vip odalar da doluydu benimde kimsem yok yalnız kaldım o gun ogrendim doğumdan 1 hafta once randevu almak gerekirmiş kuzun
UmutVar Ya ozel odada mi bayan illa 😑 benm ani bi durumum olsa esimden baska kalack kimsem yok en korktugum seyde o durumda hastanede tek olmak
Veralynn UmutVar bende ayni sekilde ne akrabamiz var gelecek ne bir buyugumuz ne de yakinimiz. İlk dogumum ozeldeydi ve esim yanimdaydi simdi gücümüz özele yetmeyebilir o yüzden devlet agirlikli düsünüyorum. Cok cok parali refakatci bulmaya calisicam bir alternatif. Olmadi zorlayip yine özele teslim olacagim skıntılı bir durum 😣
Veralynn sosi5 ay getcekyen mi hic haberim yoktu tesekkur ederim bilgilenditmeniz faydali oldu. Cok gecmis olsun 💐
UmutVar Veralynn hakkimzda hayrlisii insaAlllah ben ilcedeyim hastanemiz temiz ozel hastane seçeneğimiz de yok malesef.
sosi5 Veralynn amin cok teşekkür ederim bu arada devlette ki diğer doktorlarda nasil oluyor bilmiyorum kuzum benimki prof o yuzden alabiliyorum odayı sen yine sor hastanene