Rabiayendim Merhaba güzel annelerim 8aylik gebeyim 1haftadir yanma hissim vardı yıkayamıyordum bile kendimi 19 yaşındayım basur oluştu ne yapmalıyım ne kullanmalıyım tecrübeli olanlarıniz yardımcı olabilir mi
Candice07 Rabiayendim eczaneden krem aldım. Onu kullanıyorum. Hem içeri hem dışarı sürüyorum. Ayrıca fitili de var. (procto gylvenol) Arada kantaron yagı sürüyorum. 4. Günün sonunda agrısına aldı şükür. Ama tamamiyle geçmedi.
Candice07 Rabiayendim fitili kullanmadım ama o daha etkili diyorlar. Ona ilaveten de cevresine kremi sürün.
Candice07 Rabiayendim agrım sızım kalmadı valla 4 gunun sonunda. Ama tabi o hala orda şiş duruyor. Simdilik Bi zararı yok. Ama kabız olmamaya da calısıyorum tabi.