Mevludee35 5+6 hamileyim kabızlık sorunu yaşıyorum benim gibi bu sorunu yaşayan var mı çözüm bulan bide
Mervensn1 Mevludee35 magnezi kalsine diye toz bi ilaç kullandım ishal yapıyormuş doktorum vermişti daha önce neden kullanmadım eziyet ettim kendime dedim kuyruk sokumum ağrıyordu artık