Selma23 Salı günü sezeryan ile dogum yaptım ilk gün yüzüm felende çok şişti o indi ama ellerim ve ayaklarımdaki şişlik devam ediyor özellikle ayaklarım sanki şekli degilmiş bol bol yürüyüşte yapıyorum aslında normal mi bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı
Burcin-98 Selma23 benim kuzenimde de oldu aynısı sezeryandna sonra ödem yapıyor vücut haliye bol su tükettikten sonra kendiliğinden indi ayakları, ayaklarını hava da tuttu sık sık falan
Beyzan Selma23 benim oldu korktum doktora gittim çok normal bol su iç atacak vücut o ödemi dedi oyle de oldu
Balmm11 Selma23 Benim ayaklarım ibretlikti, özellikle sol ayağım daha bi çok şişmişti. 10 gün içinde yavaş yavaş şişi inip normale dönmüştü. Şimdi 2. Sezeryana az kaldı muhtemelen bunda da olacak.
Beyzan Selma23 1 hafta 10 güne geçti yani dogumdan 1 hafta sonra baya şişti sonra da 1 haftada da indi
Balmm11 Selma23 inşallah sağ salim doğuralım hepimiz zamanla acılar ağrılar unutulup gidiyor nasıl olsa🤗