Ben de 37+0 ama ne sancı var ne bişey hiç kasılmam olmadı gece de tuvalet ihtiyacı hariç hiç uyanmıyorum rahat yatıyorum sırt üstü yatsam bile rahatsız etmiyor tabi ama yatmıyorum öyle .. böyle rahat olmak iyi de bilmiyorum ya ne belirti var ne bişey sanki çok geç doğuracak gibi hissediyorum 🧐 gelsin biran önce kızım bebek aşağı inince diyafram rahatlar dediler o bile olmadı hiç üste baskı olmadı bende nefesimde zorluk falan ordan da anlayamıyorum