GLshkrasln Merhaba hanımlar kızımız olacak hayırlısıyla 🤲ben duru ismini beğeniyorum eşim ise anlamının güzelliğinden dolayı belis ( yani aşkın ilk kız meyvesi) olan isimi beğeniyor,sizce hangisi kulağa daha hoş geliyor
Burcin-98 GLshkrasln ikisi de güzelmiş :) ‘belis duru’ iki isim Yanyana çok hoşuma gitti😊 ama tek bi tane ise duru’dan yana kullanıyorum hakkımı👍🏻🙈
Didi6 GLshkrasln Belis isminin gerçekten aşkın ilk meyvesi anlamına geldiģini hiç düşünmüyorum 🤔 İnternette yazan anlamlar doğru olmuyor maalesef.