MelekNaz Bugun 4 gunumuz olcak kizimla ama sezeryan dikislerim cok yaniyo melegimi emziremiyorum ayaga kalkamayorum surekli yaniyo benm gibi olan anneler nasil care buldunuz
Obsesifk MelekNaz terlemeden yanıyor olabilir mi temiz havlu koy oraya terlemesin doktorun krem vermedi mi sürmek için eğer kırmızıysa tahrişde oluyor olabilir bi doktoruna görün bence
Ky2406 MelekNaz antibiyotık agrı kesici kullndkça gecıyor bidr yuruyun 1 haftaya birşey kalmz gecmiş olsun
Thesra MelekNaz Çok normal yanmasının tamamen geçmesi bi kaç haftayı buluyo canım 4 ay oldu benim sürekli kaşınıyo sinir oluyorum😩😩😩
MelekNaz Leylaturkel bnim basimda agri olmadi sukur. Belim de oldu. Ama on kotusu dikislerde yanma terledikce yaniyosum cpk berbat ya Allh yardimcimi olsun surekli agliyorum yerlerim tirmaliyom lavaboda bile cok kotuu😥😥😥
Berra Bende salı sezeryan olacam . Şimdiden korku sarmış durumda beni sonraki süreç için. Bazıları kolay diyor bazıları zor.
MelekNaz Berra cok zor ya ben hic koruyodum sezeryan olcagima sevinmistim bile ama berbat ama herkes ayni olmuyo benimle ameliyat olanlar hen ayaklandi ama ben hala kotuyum cunku yanmam var dikislerde cok kotu yanma olmadigi zamn iyiyim
Ervansal MelekNaz bence sen bi ates takibi yap ve doktoruna gorun belki antibiyotik baslar canim benimde spinal sezeryan sonrasi 4. Gunum allaha sukur belimdeki hafif agri disinda biseyim kalmadi gibi. Yara yerinde kirmizilik vs varmi ?
Leylaturkel MelekNaz aynı durumdayım bende dikişlerde yanma çok kötü bide yürüyemiyorum bugün 2. Gün daha
Obsesifk MelekNaz kremini kullan 10güne geçer büyük ihtimal şimdi zorlanman normal bende sezaryen oldum ama geçince çok rahatlıyorsun hiç yokmuş gibi oluyor
Melikeyigit MelekNaz oturdugun yerde emziriceksin mecbur canim bende sezaryan ile oldum belden asagim uyusuktu hastanede evde yurudum surekli simdi 18 gunlügüz cok sukur kendi islerimi yapiyorum .😊
Melikeyigit MelekNaz. Hayir sadece agri oluyor hafif oda bebegimle ilgilendigim icin geceleri cok kalkiyor o nedenle ☺️