Ylnzkus12 Gecen ay kimyasal gecirdim kızlar bu ay tekrar denemeye karar verdik tekrar hamile kalabilirmiyim acaba başına gelen varmi
CeyhunMelikeMislina Ylnzkus12 tabiki kalabilirsin kuzum benimde ilk kimyasal oldu şuan gebeyim hamd olsun
Meless Ylnzkus12 neden kalamayasın tabiki kalırsın🙏 Rabbim tez zamanda hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin🤲🏻
Annesininmisi Ylnzkus12 ilki kimyasaldı şimdi hamileyim araları da yanlış hatırlamıyorsam bir yada iki aydı.
gizemmmmmli Ylnzkus12 Gecen sene ocak ayında kimyasal gebelik gecirdim,biz beklemek istedik eşimle haziranda hamile kaldım,bugün günümüz doldu oglumusu bekliyoruz 🧿💙 kalbinizi bozmayın,rabbim sizede yaşatsın insallah 🤲
Monarosaa Ylnzkus12 biz eşimle bir süre beklemeyi tercih ettik 3 ay bekledik korunmayı bıraktığımız ay hamile kaldım hemen
Haticebt @Ylnzkus12 doktorunuz bekleyin demediyse hemen kalabilirsiniz. ben kimyasaldan sonraki ay maalesef bi kimyasal daha geçirdim, 2 ay sonra normal gebelik oldu şimdi 14 haftalık kendisi :)
SERNUR Ylnzkus12 tabiki de kalabiirsn you tube de kagan kocatepe var onun videosu var izle için rahat etsin 🥰 inşallah saglıklı bir gebeligin olur ❤️
SedaCeki Ylnzkus12 subatta ve eylulde kimyasal yasayip ekimde hamile kaldim 19. Haftamizdayiz. Hemen olabilir bi kac ay sonra olablir. Sadece strese girmeyin akisina birakin hamileligi engelleyen en buyuk sebep surekli hamile kalmaya calismak ve surekli bunun stresi ile yasamak .
mucizemARAS Ylnzkus12 tabikide bende kimyasal gecirdim günüm 5 gün falan gecti kanamam başladı sonra folikasit ve kan ilacı vermişti doktorum kanamam başladı kullandım hemen diger ay hamile oldugumu ögrendim saglıklıyız cok şükür
Stmom Kimyasaldan sonra 1 ay korunun diyorlar doktorlar genelde sonrasında gayet sağlıklı hamilelik geçirenler oluyor. Ben 2.kimyasalimi geçirdim 2 ay ara ile ilk kimyasaldan sonra keske bazı tahliller yaptırsaydim diyorum herkeste boyle işleyecek değil siz belki sağlıklı geçirirsiniz ama bilginiz olsun diye söylüyorum eger kafanızi kurcalarsa doktorunuzdan bazi tahliller isteyebilirsiniz:)😊
rukiss34 Ben hemen kaldım 34 haftalığım prensesimi bekliyoruz. Darısı başınıza hayırlısıyla inşAllah 🤲🏻
Stmom Burcu-2910 saymiyorlar bir kere olursa tekrarlarsa cok daha farklı problemlerle karsilasilabiliyor