Bende 6 ayda başladı çok değil çatlaklarım ama şuan sekizinci aya girdik hamd olsun,gene çatlaklarım az 🙏🏻🙏🏻. Ama şunu fark ettim o kadar krem sürdüm ne bileyim aylarca yağlı yağlı gezdim kremlerden ,gene de çatlak olduya o bana koydu🤣.Genlerden deri yapınızdan da çok şey ibaret .