26+2′yim 2-3 gündür bebeğim daha az hareket ediyor.Hareket etmiyor diye sürekli karnımı dinliyorum seslenince sese tepki verirlermiş ya sesleniyorum bazen etmiyor hareket bazen de çok az ediyor böyle tekme olarak değilde hani karnının içinde hareket eder ya dönmeye çalışır veya eli ya da ayağını oynatır o şekilde hissediyorum ama o da dikkatli dinlersem hissediyorum bazen.Birkaç gün önce bi tık daha fazlaydı hareketleri.Kontrol zamanımada 2 hafta var 2 gündür sürekli bunu takar oldum.Yani bu haftalarda illa her zaman güçlü tekmeleri mi olması gerekiyor veya düzenli ve sürekli hareketlerimi tekmelerini hissetmek mi gerekiyor?Normalde çok takıntılı biriyimdir bu da çok fazla zihnimi meşgul eder oldu.Deneyimli, bilgisi olan annelerimiz fikirleriniz bildikleriniz neler beni biraz aydınlatır mısınız🤗