Beyzaeyza Kızlar 36 haftalık hamileyim boynundan 1 kere kordon geçiyor dedi doktor düzelir mi bişe olur diye korkuyorum normal doğum yapıp bunu yaşayan var mı ???
Yeni474747 Ablamın boynunda 3 tur ile normal Doğum yaptı düzelmese bile normal Doğuma engel bişe olduğunu düşünmüyorum cogusu Doğum anında görüyor dolanmış olduğunu
Beyzaeyza Yeni474747 gerçekten mi 😞doktor olmazsa sezeryan günü vericem dedi ya üzüldüm sezeryan olacağım için değil sadece kordon dolanması beni çok korkuttu bişe olur diye 😞
Yeni474747 Beyzaeyza benimkinde de vardı ama çözdü cozmese de doktorum çok önemli değil o şekilde çok doğum oluyor demisti