bltern1 Nasıl rahat ediyorsanız öyle yatın diyorlar ,sürekli sol tarafa yatmazsanız bebeğe kan gitmez diye bir şey yok.Şöyle düşünün,bu kadarönemli olan bir şey olsa doktorlar bu işi şansa bırakır mıydı veya 500-1000 yıl önce bunları bilmeyen kadınlar doğurabilir miydi ?Rahat olun,uygun olmayan pozisyonu vücut zaten belli eder.