zeytinkiz ben 24. Haftamdayken geçirmiştim. İlaç vermiyorlar zaten kendi vitaminleriniz var diye. İlaçlar ağır olduğu için bebeğe risk oluşturmaması açısından. Bol C vitamini, her gün mutlaka ılık duş, bol su ile atlatıyorsunuz. Eklem ağrıları, sırt ağrıları, nefes daralması sizi en zorlayan şey. Çok ağrılarınız olursa parol için izin var ama tabi doktoruna danışın herkeste aynı izni vermeyebilir doktorlar . İştahınız azalıyor ama zor da olsa yemeye çalışın. Öğünlerinizi kesinlikle atlamayın. Geçmiş olsun 😊