Didem34 Kızlar mayonez yemek zararlı mı icindeki ciğ yumurtadan dolayı zararlı falann diyolar bakteri toxplazma açısından 35+1 im. Ben bu zamana kadar arada yedim hep 😐
SultanBella Didem34 canım bende ilk başlarda bilmiyordum hatta eşim le rus salatası yapıp yerdik sonra öğrendim şuan 31 hafalığız şükür birşey olmadı ama öğrendikten sonra asla yemedim :)
mercimeginanne Didem34 kızartma türünü sossuz yiyemediğim için tüketiyorum malesef 🤷🏻♀️ Calve kullanıyorum
Spilgirl Busbus58 neye dayanarak bunu söylüyorsun? Bahsettiği hastalık bir bakteri, küçücük bir lokmada bile bulaşabilir
Esosun Didem34 dün yedim daha 😋 hergün hergün yemezsen hiçbir gıdanın zararının olduğunu düşünmüyorum
ilkannelikkk Didem34 Sırf doğal beslenmeyenlerin onu yeme bunu yeme şu çok zararlı vs. demeleri çok saçma. Hiç biri çikolata falan da yemiyo galiba. Onlar nasıl yerlerde üretilip paketleniyo. Her şeyin aşırısı zarar. Tüketmediğim hiç bir şey yok. 🌼
Mlk8 Didem34 cig urun oldugu icin içinde yemek cok riskli sonuçta bu bir bakteri 1 kere yemede de geçebilir 1 paket yemeyle de bence riske atilmamali zaten hic bir faydası da olmayan bi gıda
NaimeYilmaz Busbus58 Bunu da silmeyelim ki annelerimiz Busbus58 ben bir keresinde hiçbir şey yapmadığım halde askıya alınmıştım 😄😄😄 dediğinde geçmişe dönüp okuyabilsin.
Spilgirl Busbus58 bilgisiz ve terbiyesiz bir kadınsın, bahsedilen bakteri düşükten bebeği kör etmeye kdr giden ciddi bir şey, birşey olmaz diyerek insanları yanlış yönlendirip vebal alma!
Merverolemir Didem34 bende çok seviyorum özelikle patates kızartması ve ühamburgerle hamilelik boyunca da abartmamak şartıyla yedim bişi olmadı
Merdumgiriz90 Didem34 heinz markasının mayonezi pastörize yumurtadan yapılıyor. Zannımca onu yemenizde sorun olmaz herhalde 😊 ben mayonez düşkünüyüm o yüzden vazgeçemiyorum heinz ile devam☺
Alinamoms Didem34 yavvv hiçbişey olmaz abartmayalım. Ona bakarsak yediğimiz tüm sebze meyvelerde ilaçlı ve hormonlu 🤦🏻♀️ köyde yaşayıp kendi ektiğini yemiyosan geri kalan yediğimiz herşey zararlı ekmekten tavuğa kadar. O yüzden en iyisi herşeyi dozunda tüketmek.