2pasaannesi Yarın sabah 7 de hastaneye yatışım yapılacak 8-9 gibi sezaryene alınıcam. Çok heyecanlıyım, stresliyim, elim ayağım birbirine dolanmış şekilde. Dualarınızdan eksik etmeyin lütfen 🥰
Beyoo 2pasaannesi rabbim kolay getirsin inşaAllah içini ferah tut bebeğin i kucağına almana saatler kaldı yubbiiii🤩🥳
Busramusti 2pasaannesi ayni benimdeeee 7de yatış 9da doğum var dun gecede heyecandan uyuyamadim bu gecede uyuyamam kesin 🙈🙈😃
Eymenimmmm 2pasaannesi ay neguzel sonunda kavuşucaksin inşALLAH meleginle RABBIM hayirli sağlıklı dogumlar nsip etsin hepimize darisi bize INŞALLAH 😍
alininannesiiiii 2pasaannesi ne güzel Allah sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin hayırlısıyla inşallah çok heyecanlı bekleyiş ben asla uyuyamazdım 😬kaç haftalıksınız acaba bizimde son 7 ama gelen giden yok hiç bi belirtide yok😆
2pasaannesi Beyoo rabbim cümle isteyenlere nasip etsin. Tüm hamilelere de sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻🥰
2pasaannesi alininannesiiiii amin çok teşekkür ederim 🥰 yarın tam 39+0 olucam Allah nasip ederse. Siz normal mi bekliyorsunuz?
2pasaannesi Ebru555 bende de aşırı heyecan vardı ama son gün çok başka 😂 sabahtan beri hem sevinç hem hüzün hepsi bir arada
alininannesiiiii 2pasaannesi normal bekliyorum ama daha bebek dönmedi bu gidişle bende sezeryan olucam galiba hayırlısı neyse o olsun nasip 🙏