babyandmom1 Var mı aranızda benim gibi geç uyanıp geç kahvaltı eden? Bazen ne güzel erkenden kalkıp kahvaltı ediyorum ama bazende kafam kalkmıyor uzun saatler aç kalmış oluyorum bebeğime zararı var mıdır ki?
Cevirmenannee babyandmom1 kaç haftalık hamilesin canım ? Eğer bebeğinin hareketlerini hissetmeye başladıysan o acıktığını sana çok net belli ediyor zaten merak etme 🤭🙈
ikiponcik_annesi babyandmom1 bende 28 haftalığm mesela bugün 9.30 da uyandm yarım saat yatakta oyalandm 10 gibi oğluş acıktığını belli etti zaten bide sizdede öyle oluyomu bilmem ben acıkınca midem öyle bi kıyılıyo ki sanırsın delinecek çocuk çok acıkmış demekki diyorum bende 😁 ama hemen yapmadım tabii bi muz yedim bastırsın diye 11.30 da yaptm kahvaltımı 🤷♀️
Ebru2403 babyandmom1 ben şuan yaptım mesela canım hepte geç yaparım 11 veya 12 den aşağı kahvaltı yapamıyorum uyanamiyorum🤭
Yaseminahmetlina babyandmom1 Düzenli olarak sabah ⅚ arası kalhvaltı yapıyorum yatırmıyor tekmeleriyle minnoşum 😍🤣 sonra sütümü içip tekrar uyuyorum saat 9/10 gibi tekrar eşimle annemle kahvaltı yapıyorum. Acıktığımda miğdem ekşiyor ağrıyor mecbur kalkıyorum senin böyle bi durumun yoksa sıkıntı yok bence yinede aç bırakma kendini
babyandmom1 Cevirmenannee 28 haftalığım ama sabahları beni hiç uyandırmıyor yedikten sonra hareketleniyor genelde
Serapveminikleri babyandmom1 Benim kız gibi 😂😂10 buçukta anca yapıyoruz ne yapalım yani valla zor gözümüzü aciyoruz 😛
Tuba_123 Bende şimdi kalkıp kahvaltı edicem daha erken yapamıyorum. Bide mide bulantısı da izin vermiyo çocuk tepinip duruyo ama 😂
ayshoo bende geç kalkıyorum canım geceleri erkenden uyuyamadığım için bi zararı yoktur diye düşünüyorum ya 🙈🙈
babyandmom1 Acaba çocuk sadece biz bir şey yiyince mi besleniyor ilk gebeliğim baya cahilim bu konuda 🤔
esraizmirli babyandmom1 yok canım merak etme bebiş depodan besleniyor direk yediklerimiz ona gitmiyor yani ☺️
Smyy00 babyandmom1 yok canım o her türlü beslenir eğer uzun süre aç kalırsak zaten biz kötü oluruz sonuçta bütün dünyada gebeler çok düzenli beslenmiyor bir sürü fakir ülke var onların çocukları hep problemli mi oluyor bebekler bir şekilde anneden alıyor ama anne kendisi içinde beslenmeli
Fatmaliakburak26 Cevirmenannee bende sabahları pek bısey yıyemıyodum ılk zaman canım ıstedı zaman yıyodum ne zamn kendıme gelırsem
babyandmom1 ikiponcik_annesi afiyet olsun yarasın bebişe ☺️ ya ben çok aşırı aç uyanmıyorum hele çok uyuduysam hiç aç hissetmiyorum
ikiponcik_annesi Byrktugce aa neden bilmiyodum ben sabahları namaza falan kalkıncada midem kıyılırsa bi muz yiyip tekrar yatıyodum ama yanlışmı yapıyorum acaba
Ebru2403 ikiponcik_annesi bende sabah bazen muz yiyorum ve süt içiyorum yatiyorum sonra oglende kalkiyorum kahvalti yapiyorum bi sıkıntı olmadi cok sukur bi sıkıntı olmadı
gayeozlem88 valla ben erken kalkıyorum gece 2 3 de bile uyusam sabah 7de açılıyo gözlerim yıllardır bu düzendeydim h sonu bazen gec uyanırım o da 10 yani :))