kızlar bişey duydum ziraat bankasına 90 tl gibi bi para ödeyip bir aylık sigortalı oluyorsunuz doğru mu dün hastaneye doğum ücretini sordum hiçbir sağlık güvencem olmadığı için 3000 tl istiyorlar annelik hakkımdan yararlanıyorsam 2250 tl istiyorlar bi yerde duydum ziraate para verip bir aylık sigortalı yapıyorlarmış seni bından yararlanan varmı doğum ücreti düşüyormu ona göre gidip yaptıracam