Burcu582 canim ayni durumu bende yasayanlardanim tabi dr lar hemen antibiyotik veriyorlar ama ben alip kullanmadim. Sadece zencefil bal limon karistirip ictim. Bu cok iyi geliyor.Boynuma sal doladim hic cikarmadim.Bol bol olips sekerler emdim.Boynuma ara ara cok sicak olmamak sartiyla kompres yaptim.Cok sukur bi iki gun icinde gecti.Gecmis olsun insallah en kisa surede sende atlatirsin.