Cennetkusuannesi Ya son iki gündür feci baş dönmesi halsizlik yorgunluk yaşıyorum . İki adim atsam yoruluyorum midem bulaniyor ama istifra edemiyorum. Gece gündüz uykumda bile midem bulaniyor. Yatmak istiyorum yatincada kötü oluyorum bu durumları yaşayan varmı ya bir terslik mi yaşıyorum acaba boyle devam ederse doktora gitmeyi düşünüyorum .
Meless Cennetkusuannesi bende 8+6yım 1 aydır mide bulantısı yaşıyorum ve istifra ediyorum. Bundan kaynaklı çok halsizim soldum resmen… Prilam içiyor musunuz doktor vermedi mi? Bende çok işe yaramıyor ama yinede bir tık azaltıyor.
Zyneepemree Cennetkusuannesi 9.haftadayım 6.haftadan itibaren sadece sabah bulantılarım oluyodu ama dünden beri midemin bulunmadığı dakika yok ne yesem dışarı cıkarıyorum onun haricinde başka bişeyim yok şimdilik
momtobe8 Cennetkusuannesi ilk gebeliğimde 15 hafta kilo bermeye devam ettim. Şimdi 12 haftalık oldu, 7. Haftadan beri sürekli mide bulantım var. Yiyemiyorum. Geçen haftaya kadar sürekli uyuyordum. Şimdi en azından akşamları bulantı oluyor.zamanla azalacak. Canınızı sıkmayın, durumu kabullenirseniz daha kolay oluyor:)
Hahahh12 Ben 10 haftalığım ama şükür hic bulantı yaşamadım normaldir hamilelikte bunlar ama doktoruna gidince sor için rahatlasın benm kaşık ve bel agrım oluyor ara ara sordum normal dedi
Esr_a Hahahh12 çok fazla mide bulantısı olmaması da normal dimi ben daha şimdiden başladım panik atak geçirmeye 🤣
Cennetkusuannesi Meless daha doktorumla görüşmedim iki hafta sonra kontrolum var ayriyetten dahileyeye sürekli kontrole gidiyorum yarin oraya gidecegim troit hastasiyim ilac flan kullanıyorum benim isler karma karışık 😄
Hahahh12 Hepsi normal canım bulantı bas dönmesi halsizlik yiyecekten tiksinme için rahat olsun yanı herkesin basına geliyor bunlar 😂
Nn06 Benim 8 haftalik tam su anda, yorgunluk oluyor hafif mide bulantisi ama istifra etmiyorum hap yutarken afedersiniz ogurtu hissi geliyor, ev isi yapsam ywni basit isler süpürge silme felan kasiklarima agri giriyor uyukluyorum😊
hilal8689 momtobe8 ilk hamileliğim 8+6yım. Ne yersem kusuyorum. Zaten 48 kilo ile hamile kaldım. O yüzden eşim ve annem yeme konusunda çok baskı yapıyolar. Zayıfladım demişsiniz muhtemelen bende zayıflayacağım bu gidişle. Sıkıntı yaratır mı?
momtobe8 hilal8689 ilk haftalarda bebeğe birşey olmaz. Zaten sizin depolarınızdan beslendiği için siz güçsüz düşersiniz. Multivitamin kullanabilirsiniz. Ama bazı gebelerde bütün hamilelik boyunca sürüyor, o zaman belki serum ile takviye yapmak gerekir.